What Comes In The Future

En helt vanlig dag i oktober får jag en kick av att se på Sex&The City. jag får en kick att skriva blogg.
Hoppeligen kommer min dator INTE att crasha totalt så att jag med lugn och ro kan fortsätta skriva tills jag somnar.
Har nämligen en massa nya ideer och nya visioner och mål som jag SKALL nå i mitt liv.
Antagligen tycker ni flesta att  att det är bara "one of those dreams" men saken är lite annan.
Jag ligger nämligen i en sån situation i mitt liv där jag skarpt tror på astrologier och dyligt (må låta crazy), men så är det. Jag är trött på att skolan har gått upp åt helsike och nu är jag så i mitt esse för att studera till något. Är så trött av att bara gå i gymnasiet och inte komma någon vart. Ni vet vad jag menar.. Allt dedär med att inte få ett färdit yrke osv. Men det var mitt val och jag ångrar nog inte det heller.

Anyways så är mitt liv ganska råddit för tillfället, eller rättare sagt så har det varit råddit. Nu börjar lixom saker o ting rulla lite bättre. Tror jag iaf.

Jag drömmer mej bort om dagarna, om nätterna.. När som helst! Till den skolan jag vill.
Milano HERE I COME! Italien är stället dit jag vill. få leva LA DOLCE VITA med två härliga tjej kompisar! Vad kan vara bättre? Det som jag absolut vill studera är Graphic Design, på Svenska: Grafisk Design. Skämt o sido.
Jag längtar så. Men FÖRST måste lilla flickan ta itu med gymnasiet och få det färdigt, sen jobba sin rumppa av sej för att tjäna in så mycke pengar som möjligt så att jag har råd att flytta osv. Det fixar sej vet jag, det kräver bara väldigt bra organisering och planering!

Dessutom har det hänt  något annat ganska kul. Jag har fått ett relativt stort ansvar på nacken!
Jag är nämligen Freestyle direktionens Ordförande i Påminne! Kommer va ganska Grejt att få planera möten , planera en massa evenemang och annat kul som gör påminne lite "större" i utomstående folks ögon.
Jag är beredd på att göra VAD SOM HELST för att få Påminne att bli bättre. Mest på tanke på de att finansserna från förra årets säsong e inte så strålande pga den korta säsongen. PLUS att det finns ganska många i den yngre generationen som är rätt så duktiga på freestyleskidor och snowboard som skulle kunna nå toppen! Det finns ju nämligen redan en som har kommit långt, vilket är en stor grej eftersom han kommer från påminne ursprungligen!

Snart är det RUKA utbildningen som gäller för min och Idas del. Skriver mer om den när den är aktuell.

Nu måste jag gå i duschen och sen dyka ner bland lakanen. Ska ju trots allt stiga upp halv 6 imoron bitti.
School you know. Jag börjar 8. Can you all scream : "YIPPIYAYYEE!!!" ?? aa.. that was what i thought..

Så Gonatt för min del.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha för att få nåt att bli bättre så åst man va bra på nåt själv. o allting som har med snowbording att göra , där har du ingen talang.d e bara du som ä ordförande för att ingen annan vill jobba med dig. tänk på det du.

2009-12-22 @ 15:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0