Mein Urlaub ist Zu Ende !

BLÄ.

Hej på er alla igen.
Så var min födelsedag över och ingen krapula syns till. Gårdagen gick väldigt lugnt tills vi öppnade champagne och rödvins flaskorna. Emilie blev packad som bara vad här hemma i hennes lya, medans jag blev ganska full när vi gick till krogen. Värst var jag nog när Emilie gick in i Kebab-kiosken och jag stod utanför. Kännde mig som en H*RA som vinkade bilar till sig. Jag tyckte det var roligt att vinka åt random bilister, och plötsligt sade jag på skoj åt Emilie "haha, han vänder om". Jag tä'nkte för mig själv "jaaaajaaa, yeah sure" men det gjorde han ju. Han körde brevid mig och frågade en massa på Tyska, och full som jag var, pratade jag engelska tillbaka. Han förstod NOLL engelska och jag började förklara på min tyska att min väninna stå där inne i kiosken. Då sade han att han skulle köra lite längre fram, parkera bilen och när vi var klara från kiosken skulle vi gå ner till honom. Fan heller att vi gjorde de :D Äääh, men eftersom det var min födelsedag, ansåg jag att jag hade rätten till att leva lite pelle :)

Det var en helt okej krog, men det var någonting som fattades. Jag vet inte vad men det var absolut inte karisbor eller någo as-packade finnar. men någonting fanns inte där. Efter en stund senare, gick jag och Emilie in i rök-rummet där jag ansåg att det är dags att gå hem. Emilie var super trött, och jag mådde mystiskt.
Efter ett äventyr hem till Emilies lya, märkte vi framför hennes dörr att NiKOLAUS har varit på besök och lämnat två choklad-julgubbar åt oss under kvällen. Vad gullit.

Jag hade faktist sett framemot matchen som skulle vara idag, men just när jag och Emilie skulle rusa iväg till Bahn, fick hon ett meddelande av sin tränare att matchen är inställd av motståndar laget. Skulle ju vari kul att se hur Emilies vänner spelar. Men vi blev hemma istället. Plötsligt plingade det på dörren och där kom den äldsta pojken med en Geburtstag-geschenke som var åt mig. Dedär tre pojkarna i Emilies familj är så söta. Tack ska ni ha! (fast ni inte läser min blogg :))
Sedan gick jag och Emi till Eis-Diele (glass-bar) och åt oss mätta på lite glass :) Vi gick runt i Foot-Locker och New Yorker butikena en liten stund, köpte en ask cigaretter och återvände hem tillbaka.

Nu längs med kvällen har vi bara latat oss och så kommer kvällen antagligen att fortsätta.
Ska ju endå upp senast 8 imorgon bitti för att sedan bege mig av till Tåget, som beger sig till Landshut.

Bajs.

Auf Wiedersehen // Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!!!!!! skrev på facebook med.

2008-12-08 @ 00:10:03
URL: http://lotttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0