Så var den dagen över.

Suck.
Suck att den dag redan är över. Skulle helst vilja stanna i Stuttgart LÄNGE, men dag för dag är ja närmare dagen då jag hamnar packa mitt och hoppa på tåget tillbaka till Vilsbiburg. Kommer vara konstigt tt bli lika isolerad igen som jag redan varit några veckor.

Men idag hade jag återigen en sovmorgon då Emilie steg upp 7 och gick ner för att föra minstingen till Bahn så att han slipper med dagis till .. dagis. haha
Jag vaknade ungefär halv 1 idag, steg upp och gick ner med Emilie för att laga mat åt oss och åt hennes Familj!
De va skit gott men jag åt nog för mycke för jag tänkte spricka.

Efter någon timme åkte vi iväg med S-Bahn in till Stuttgart för att sedan byta till U-bahn och åka vidare till Nellingen där hennes handbolls träning skulle infinna sig.
Under bytet i Stuttgart hamnade vi springa lite och Emilie skrek bakom mig "Spring ia, Spring!!" och jag sprang, HOPPADE in i tåget och dörrana stängdes. I samma ögon blick (sekund) vände jag mig om och märkte att Emilie inte hann med på tåget. HJÄLP!!! jag bara skrattade och glodde på Emilie som sa "hej meddi skunk" och jag visste fan inte vad jag skulle göra. Som tur var, var jag tillräckligt smart för att hoppa av på nästa ställe och väntade cirka 10 min på att jag skulle se en rödrockad Emilie som skulle vinkka från tåget åt mig. Jag hade ju ingen telefon, för den hade jag då glömt hemma hos Emilie.. Men allt ordnade sig och vi hamnade tillbaka på samma tåg med avgång mot Nellingen.

Vi kom hem för en timme sedan ungefär, och det börjar bli sovdags. Har ingen lust att gå och lägga mig, för då vet jag att jag är igen ett steg närmare Söndagen :(

Emilie, jag är stolt över hur bra du spelade idag!

Auf Wiedersehen // Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

ush, vilken dag! ja sko ha blivi lite i panik med det där med tåget! :D

2008-12-06 @ 14:31:01
Postat av: Anonym

altså ja skrev det där just. hah kram Caro

2008-12-06 @ 14:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0