Sliten men glad !

Hejsan hejsan mina vänner och obekanta.
NU skall jag oterigen uppdatera min blogg, inga bilder ännu heller.. MEN de är pokommande! Po heder och samvete =) 

Denna dag har gott underligt longsamt och jag längtar bara mer och mer till söndagen do vi startar HEMOT!! (Till Finland alltso) Vi har tillsammans med barnen städat stallet men misslyckats med försökandet av städningen i självaste huset =( Vi borde DEFINITIVT göra nogot ot saken, men orken är alltför longt borta.. Vi for ta itu med det imorgon (do det troligtvis är alldeles för sent) fastän den nya aupairen anländer po kvällen. Vet inte än om det är jag som skall söka henne fron flygfältet eller om det är pappan, det oterstor visst att se .

Jag vill ha en IPOD TOUCH, NINTENDO DS och en LAPTOP som man själv designat (eller nogon kunnigare :D )
Jag kunde inte tro mina ögon när jag sog "trash-baggen" po nätet :D av Louis Vuitton!!!!

Jag är FRUKTANSVÄRT kär i färgen LILA !! Är otroligt sugen po en oldschool jacka med dragkedja, utan huva och av märket adidas i färgen plommon-lila med Guld-ränder och guld-adidas-märke !! Oh, it would be a nice one...

Snygga män: Luke Macfarlane, Pharell Williams och en modell som-jag-inte-vet-vad-heter :)
Haha, snck om att ha haft en trokig kväll vid datorn. Most ju utnyttja tillfällen do barnen inte ska leka med mig so mycket !
Usch, jag loter som en desperat fjorttis som dregglar efter celebrities. haha. Nej NU. punkt.

Mina tankar vimsar omkring, do jag tänker po saker och ting. Jag har nogon som po mig där hemma väntar, och herre min gud hur jag till hennes kramar längtar! Carolina, du förgyller min groa vardag <3

Nu är det over and out, lack of inspiration, lack of enthusiasm, LACK OF BRAINS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0